GASOL FOUNDATION - BASKET4ALL

De la mà de la  Fundació del Bàsquet Català us fem arribar la informació del nou projecte dels Germans Gasol.

La Gasol Foundation posa en marxa una nova iniciativa solidaria Basket4All, dirigida a 300 equips de bàsquet base de tot el territori Espanyol ( categories: premini, mini, preinfantil i infantil) per a infants de 6 a 13 anys.

L’objectiu és dotar d’equipacions esportives NIKE i formacions en hàbits saludables que involucra a jugadors/es, famílies i staff tècnic.

Es prioritzarà als equips mixtes o aquells que tenen al seu club una estructura tant masculins com femenins.  També aquells equips que pertanyin a clubs que ens els últims 3 anys han rebut subvencions públiques.

La data límit de presentació de sol·licituds aquesta nova iniciativa és el pròxim 30 DE GENER.

Tota la informació del projecte i l’accés a les inscripcions la podreu trobar a la pàgina web

www.pauvsmarc.com