4t MÍTING DE BÀSQUET UNIFICAT DE GIRONA

Èxit de participació al 4t míting de bàsquet unificat de Girona

El passat 22 de Desembre la Fundació del Bàsquet Català i la Territorial de Girona van organitzar al Pavelló Santa Eugènia de Girona el 4t Míting de Bàsquet Unificat.

En aquest míting es barregen jugadors amb discapacitat funcional amb jugadors federats de la Federació Catalana de Bàsquet. A pista en tot moment han de jugar tres jugadors amb discapacitat i dos sense, on tots tenen un objectiu en comú, passar un dia inoblidable jugant al seu esport preferit, el BÀSQUET.

Prémer per veure totes les fotografies

Aquest any els jugadors han comptat amb servei de càtering, gestionat per la Territorial de Girona, i un servei d’autocars patrocinats per l’Empresa AON Assegurances que han portat 120 persones de Barcelona, Badalona i Mataró cap a Girona.

En aquesta edició han participat els següents equips:

1. Equip Fènix, equip apadrinat per la Fundació del Bàsquet Català
  2. Joventut de Badalona
  3. SESE
  4. Lluïsos de Gràcia
  5. BC Martinenc
  6. Màgics Barna
  7. Boet Mataró
  8. CB Banyoles
  9. CB Salt
  10. Fundació Ramón Noguera de Girona
  11. Adepaf Sènior Mixte de Figueres
  12. CE Valldemia de Mataró

La propera edició, que serà el 5è Míting de Bàsquet Unificat es celebrarà al més de Juliol a la ciutat de Sant Cugat del Vallés. US HI ESPEREM!!