RÈCORD DE PARTICIPACIÓ EN LA 3ª EDICIÓ +QBASKET PARA TODOS

Prop d’un centenar de participants ens van acompanyar a gaudir d’un matí de bàsquet a Terrassa  en el programa “+QBasket para todos”

El passat 24 de Novembre al Pavelló Municipal Can Jofresa de Terrassa es va celebrar el +QBasket para todos, programa de integració organitzat per la  Federació Espanyola de Bàsquet amb la col·laboració de la Fundació del Bàsquet Català, l’Ajuntament de Terrassa i l’empresa Kern Pharma.

Anna Junyer va ser l’ambaixadora d’una sessió d’entrenament que també va comptar amb la presència de Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català, d’Eva Candela, consellera d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa i de l’Anna Llopis, responsable de RSC del grup Indukem.

Aquest any hem tingut un rècord d’assistència amb més d’un centenar de participants que són membres dels clubs de la nostra Federació, a més d’associacions que col·laboren amb la Fundació del Bàsquet Català. El +QBasket para todos és un programa que consisteix en unes jornades de bàsquet inclusiu destinades a persones amb discapacitat física o sensorial sota un ambient lúdic que posa en valor el bàsquet com a mitjà d’integració, sensibilització i educació en els valors.

Espero que en aquesta jornada, en la qual els participants són els més importants de l’acte, hagin gaudit del nostre estimat esport com és el bàsquet.

Clica a la imatge per veure totes les fotografies

Des de la Fundació del Bàsquet Català us volem donar les gràcies a tots els participants i voluntaris,  us esperem a la propera edició.