Resolució definitiva dels ajuts econòmics de la Fundació del Bàsquet  la Català a esportistes federats per a la temporada 2018-2019

Publicada la resolució definivtiva dels segons ajuts econòmics de la Fundació del Bàsquet Català a esportistes federats nascuts entre els anys 2005 i 20010.

- RESOLUCIÓ DEFINITIVA

L'accés a la pràctica del bàsquet i de l'activitat física; afavorir la inclusió de tots els infants i joves en el bàsquet; assolir coneixements propis del món del bàsquet, així com hàbits d'higiene i valors intrínsecs de l'esport; i impulsar el sentiment de pertinença a una localitat o districte, unida al/s club/s ubicats més a prop, per part dels jugadors i jugadores que opten a aquests ajuts econòmics, són els objectius d'aquesta segona convocatòria aprovada per la Comissió Executiva de la Fundació del Bàsquet Català.