PARTIT D'EXHIBICIÓ DE SPECIAL OLYMPICS ORGANITZAT PER LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ

El Pavelló esportiu municipal de Sant Julià de Vilatorta va acollir, divendres 31 d'agost el partit d'exhibició entre dos equips de diversos jugadors representant els nostres clubs de Catalunya.

El trenta-quatrè torneig BBVA de Sant Julià de la Vilatorta va celebrar un partit amistos entre dos equips de Special Olympics Catalunya.

Aquest matí per primer cop en el trenta quatrè torneig BBVA, s'ha celebrat un partit amistós entre dos equips de Special Olympics Catalunya, 25 jugadors de diferents equips com FBC Fènix, Barna Màgics. Fedamar, SESE, UESC entre d'altres. Un cop finalitzat el partit varen fer un dinar de germanor, l'experiència va ser molt enriquidora, ja que van participar en diversos concursos i alguns d'ells van poder anar a la piscina.

Aquesta primera edició va poder comptar amb la presència de la Sra. Marisol Colet, Directora General Coorporativa de la Fundació del Bàsquet Català, el Sr. Enric Prats, Vicepresident d'Afers Culturals de la Fundació del Bàsquet Català, la Mayte Calamita, Secretària de la Fundació del Bàsquet Català i la Sra. Pilar Landeira, vocal de la Federació Catalana de Bàsquet.

Fes clic a la imatge per veure totes les fotos