LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ, DE LA MÀ DE L'AE CIUTAT VELLA, A LA PRESENTACIÓ DE 'THE RICKY RUBIO FUNDATION'

Amb l'objectiu d'afavorir la inclusió social mitjançant l'esport, diferents equips dels Campus gestionats per la Fundació van participar, dijous 19 de juliol, en clínics i partits de 3x3 al barri del Raval.

El President de la Fundació del Bàsquet Català i de la Federació Catalana de Basquetbol, el Sr. Joan Fa Busquets, no va voler perdre l'ocasió de recolçar amb la seva assistència, aquest tret de sortida per donar a conéixer la The Ricky Rubio Foundation, en una jornada plena d'activitats obertes a la ciutat i que va comptar amb la presència dels nens i nenes de la Fundació del Bàsquet Català (FBC).

La plaça Terenci Moix del barri del Raval de Barcelona va ser l’escenari ideal per a una estrena que va comptar amb cares tant conegudes com el mateix Ricky Rubio, en Roger Grimau, Víctor Claver, Víctor Sada o Toni Caparrós, entre d’altres.

Més de 150 nens, nenes i joves participants d’entre 7 i 18 anys van poder gaudir d’espectacles de màgia i bàsquet, concursos, regals, premis i una actuació musical del cantant Pau Donés que no va voler faltar a la inauguració.

''The Ricky Rubio Foundation''

La fundació del jugador català de l'NBA neix com a conseqüència del traspàs de la Tona Vives, mare del Ricky Rubio, a causa d'un càncer de pulmó, malgrat la idea de la seva creació ja existia de feia temps, pensant però en el moment de la seva retirada de les pistes.

En morir la seva mare, en Ricky pren la decisió de tirar endavant amb el projecte, des de ja, com a jugador encara, per tal de sensibilitzar, informar, prevenir i combatre aquest tipus de càncer. Però a més, el jugador del maresme també inclou en aquesta iniciativa, una de les seves iquietuds més importants: la d'afavorir, a través del bàsquet i els seus valors, la inclusió social dels més petits, iniciativa a la que se sumen tant la Fundació del Bàsquet Català com la Federació Catalana de Basquetbol.

Fotos de ''The Ricky Rubio Foundation''