Èxit absolut del 3r Meeting de Bàsquet Unificat

ÈXIT ABSOLUT DEL 3R MEETING DE BÀSQUET UNIFICAT

La Zona Esportiva Municipal Rambla del Celler de Sant Cugat del Vallès va acollir, diumenge 8 de juliol, la tercera edició del Meeting de Bàsquet Unificat, organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) i la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), amb la col·laboració de la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual-ACELL, l'Obra Social "la Caixa", la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Sant Cugat.

Al llarg de la jornada d'inclusió plena, els prop de 150 participants van gaudir de la disputa de 16 partits, un concurs de triples i un concurs d'habilitats als Pavellons 1 i 3 de la ZEM Rambla del Celler de Sant Cugat del Vallès.

El Meeting de Bàsquet Unificat va comptar enguany amb la participació de 13 equips formats per jugadors/es amb discapacitat intel·lectual i jugadors/es de la nostra Federació: Barna Màgics (1 i 2), Capacitats Junts i Endavant, FBC Fènix (1 i 2), Fedamar Mataró, Fedamar Joventut, Lluïsos de Gràcia-acidH (1 i 2), SESE Spurs (1 i 2) i UESC ASDI (1 i 2).

Aquesta tercera edició va comptar amb la presència de 13 autoritatsMaite Fandos, Diputada d'Esports de la Diputació de Barcelona; Eloi Rovira, Regidor d'Esports i Joventut de l'Ajuntament de Sant Cugat; Joan Fa, President de la Fundació del Bàsquet Català; Enric Prats, Vicepresident d'Afers Culturals de la Fundació del Bàsquet Català; Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català; Mayte Calamita, Secretària de la Fundació del Bàsquet Català; Jordi Vallès, President de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol; Francisco Carmona, President de la Unió Esportiva d'Horta; José Manuel Hernández, President del Club Bàsquet Cornellà; Juan Antonio Morales, President del Club Joventut Badalona; Vicenç Beltran, President de la Unió Esportiva Sant Cugat; Pilar Bladé, Directiva de l'Àrea Social de la Unió Esportiva Sant Cugat; i Sergi Piquet, Directiu del Futbol Club Barcelona.

A més del lliurament d'obsequis diversos a tots els participants i d'un trofeu a cada equip, van ser guardonats al 3r Meeting de Bàsquet Unificat:

• TROFEU FAIR PLAY: UESC ASDI.

• GUANYADORA DEL CONCURS DE TRIPLES: Kira Diz (UESC ASDI).

• GUANYADOR DEL CONCURS DE TRIPLES: Álvaro Gómez (SESE Spurs).

• GUANYADORA  DEL CONCURS D'HABILITATS: Sara Carretero (UESC ASDI).

• GUANYADOR DEL CONCURS D'HABILITATS: Marc Galindo (SESE Spurs).

• TROFEU MVP: Biel Cuadrado (Fedamar Joventut).

CLICA LA IMATGE PER VEURE EL RECULL DE FOTOGRAFIES

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC).