ÈXIT ABSOLUT DEL 3R MEETING DE BÀSQUET UNIFICAT

La Zona Esportiva Municipal Rambla del Celler de Sant Cugat del Vallès va acollir, diumenge 8 de juliol, la tercera edició del Meeting de Bàsquet Unificat, organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) i la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), amb la col·laboració de la Federació Catalana d'Esports per a Persones amb Discapacitat Intel·lectual-ACELL, l'Obra Social "la Caixa", la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Sant Cugat.

Al llarg de la jornada d'inclusió plena, els prop de 150 participants van gaudir de la disputa de 16 partits, un concurs de triples i un concurs d'habilitats als Pavellons 1 i 3 de la ZEM Rambla del Celler de Sant Cugat del Vallès.

El Meeting de Bàsquet Unificat va comptar enguany amb la participació de 13 equips formats per jugadors/es amb discapacitat intel·lectual i jugadors/es de la nostra Federació: Barna Màgics (1 i 2), Capacitats Junts i Endavant, FBC Fènix (1 i 2), Fedamar Mataró, Fedamar Joventut, Lluïsos de Gràcia-acidH (1 i 2), SESE Spurs (1 i 2) i UESC ASDI (1 i 2).

Aquesta tercera edició va comptar amb la presència de 13 autoritatsMaite Fandos, Diputada d'Esports de la Diputació de Barcelona; Eloi Rovira, Regidor d'Esports i Joventut de l'Ajuntament de Sant Cugat; Joan Fa, President de la Fundació del Bàsquet Català; Enric Prats, Vicepresident d'Afers Culturals de la Fundació del Bàsquet Català; Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català; Mayte Calamita, Secretària de la Fundació del Bàsquet Català; Jordi Vallès, President de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol; Francisco Carmona, President de la Unió Esportiva d'Horta; José Manuel Hernández, President del Club Bàsquet Cornellà; Juan Antonio Morales, President del Club Joventut Badalona; Vicenç Beltran, President de la Unió Esportiva Sant Cugat; Pilar Bladé, Directiva de l'Àrea Social de la Unió Esportiva Sant Cugat; i Sergi Piquet, Directiu del Futbol Club Barcelona.

A més del lliurament d'obsequis diversos a tots els participants i d'un trofeu a cada equip, van ser guardonats al 3r Meeting de Bàsquet Unificat:

• TROFEU FAIR PLAY: UESC ASDI.

• GUANYADORA DEL CONCURS DE TRIPLES: Kira Diz (UESC ASDI).

• GUANYADOR DEL CONCURS DE TRIPLES: Álvaro Gómez (SESE Spurs).

• GUANYADORA  DEL CONCURS D'HABILITATS: Sara Carretero (UESC ASDI).

• GUANYADOR DEL CONCURS D'HABILITATS: Marc Galindo (SESE Spurs).

• TROFEU MVP: Biel Cuadrado (Fedamar Joventut).

CLICA LA IMATGE PER VEURE EL RECULL DE FOTOGRAFIES

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC).