Convocatòria per a la concessió d'ajuts econòmics a esportistes federats

Amb l'objectiu d'oferir recursos als participants de qualsevol competició federativa de promoció, la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) a través de la Fundació del Bàsquet Català (FBC obre aquesta convocatòria a jugadors i jugadores nascuts entre els anys 2005 i 20010 (ambdós inclosos) i que puguin acreditar uns ingressos anuals per unitat familiar inferiors al Salari Mínim Interprofessional de l'any 2017.

L'accés a la pràctica del bàsquet i de l'activitat física; afavorir la inclusió de tots els infants i joves en el bàsquet; assolir coneixements propis del món del bàsquet, així com hàbits d'higiene i valors intrínsecs de l'esport; i impulsar el sentiment de pertinença a una localitat o districte, unida al/s club/s ubicats més a prop, per part dels jugadors i jugadores que optin a aquests ajuts econòmics, són els objectius d'aquesta convocatòria en la seva segona edició.

- BASES REGULADORES CONCESSIÓ D'AJUTS ECONÒMICS A ESPORTISTES AMB LLICÈNCIA DE JUGADOR PER L'FCBQ

- CONVOCATÒRIA OFICIAL

DOCUMENT DE SOL·LICITUD

La convocatòria s'obre a tothom el 18 de juliol i s'allargarà fins el 12 de setembre.

Per a qualsevol dubte preguem contacteu amb la Fundació del Bàsquet Català a través del correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..