Nou èxit de participació del V Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català en la seva cinquena edició

Nou èxit de participació del Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català en la seva cinquena edició

La 5a edició del Torneig de Cloenda de categories Pre-Mini, Mini, (Pre) Infantil i Cadet organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a Lloret de Mar els caps de setmanes del 9 i 10 de juny i 16 i 17 de juny va tornar a ser tot un èxit.

Lloret de Mar va acollir, el passat 9 i 10 de juny -categories Pre-Mini i Mini- i 16 i 17 de juny -categories (Pre) Infantil i Cadet-, el V Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català. Un any més, el torneig es va consolidant gaudint d'una gran implicació i amb la participació d'un total de 140 equips (50 femenins i 90 masculins) superant els 103 de l'edició anterior.

- Fotos Torneig Pre-Mini i Mini

- Fotos Torneig (Pre) Infantil i Cadet

Més d'un miler de jugadors i jugadores (450 més que en el 2017) han participat d'un torneig que també ha comptat amb la presència de prop de 270 tècnics i uns 1.700 acompanyants.

EL V TORNEIG DE CLOENDA EN XIFRES

· 140 equips participants:

50 femenins
90 masculins

· 1745 participants:

1.467 jugadors i jugadores
278 tècnics

· 1.700 acompanyants aprox.

El torneig, a càrrec de la Fundació del Bàsquet Catala, va comptar amb el suport de l'Ajuntament de Lloret i de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), així com també amb la col·laboració de Ferrero, Frit Ravich, Water World Lloret, NBA Cafe Barcelona, Poma de Girona, Illa fantasia i Coca-Cola, a qui es vol agrair tota l'ajuda mostrada.

Fotos: Fundacio del Bàsquet Català (FBC)