Nou èxit de participació del Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català en la seva cinquena edició

La 5a edició del Torneig de Cloenda de categories Pre-Mini, Mini, (Pre) Infantil i Cadet organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a Lloret de Mar els caps de setmanes del 9 i 10 de juny i 16 i 17 de juny va tornar a ser tot un èxit.

Lloret de Mar va acollir, el passat 9 i 10 de juny -categories Pre-Mini i Mini- i 16 i 17 de juny -categories (Pre) Infantil i Cadet-, el V Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català. Un any més, el torneig es va consolidant gaudint d'una gran implicació i amb la participació d'un total de 140 equips (50 femenins i 90 masculins) superant els 103 de l'edició anterior.

- Fotos Torneig Pre-Mini i Mini

- Fotos Torneig (Pre) Infantil i Cadet

Més d'un miler de jugadors i jugadores (450 més que en el 2017) han participat d'un torneig que també ha comptat amb la presència de prop de 270 tècnics i uns 1.700 acompanyants.

EL V TORNEIG DE CLOENDA EN XIFRES

· 140 equips participants:

50 femenins
90 masculins

· 1795 participants:

1517 jugadors i jugadores
278 tècnics

· 1.700 acompanyants aprox.

El torneig, a càrrec de la Fundació del Bàsquet Catala, va comptar amb el suport de l'Ajuntament de Lloret i de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), així com també amb la col·laboració de Ferrero, Frit Ravich, Water World Lloret, NBA Cafe Barcelona, Poma de Girona, Illa fantasia i Coca-Cola, a qui es vol agrair tota l'ajuda mostrada.

Fotos: Fundacio del Bàsquet Català (FBC)