EL PROJECTE DE BÀSQUET INCLUSIU DE LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ REP EL SUPORT DE L'OBRA SOCIAL "LA CAIXA"

L'Obra Social "la Caixa" col·laborarà en el projecte de bàsquet inclusiu de la Fundació del Bàsquet Català (FBC).

La formalització d'aquesta nova col·laboració s'ha celebrat aquest dijous 14 de juny a la Biblioteca Josep Oriola de la Fundació en un acte que ha comptat amb l'assistència del President de la Fundació i de la Federació Catalana de Basquetbol, Joan Fa; del Director de Banca Institucional del Centre Institucions Barcelona de CaixaBank, Jorge Sancho; i de la Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català, Marisol Colet.

L'Obra Social "la Caixa" aposta un any més per renovar el seu compromís social oferint suport a milers de projectes solidaris que pretenen donar resposta a les necessitats emergents de la nostra societat. El desenvolupament de programes de caràcter social, adequats a aquestes necessitats socials en l'actual context aglutina la major part de la inversió. La superació de la pobresa infantil, el foment del treball entre col·lectius amb dificultats, l'envelliment actiu i saludable de les persones grans i l'atenció a les persones amb malalties avançades continuen sent les quatre línies de treball prioritàries.

A més d'aquestes, l'Obra Social "la Caixa" impulsa altres iniciatives dirigides a cobrir diferents carències i problemàtiques socials, com ara la prevenció del consum de drogues, l'accés a l'habitatge, el foment de la diversitat i la interculturalitat com un valor social positiu, el foment del voluntariat, la concessió de microcrèdits o la cooperació internacional. Aquests objectius, a més del suport a l'educació i la investigació, la conservació del medi ambient i la divulgació de la cultura com a instrument de cohesió social, completen els objectius essencials de l'Obra Social "la Caixa".

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC).