LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ ORGANITZA LA I JORNADA DE BÀSQUET INCLUSIU: UNA CISTELLA PER L'AUTISME

Una trentena de participants van gaudir d'una jornada lúdica de bàsquet el passat diumenge 3 de juny a la Zona Esportiva Municipal Rambla del Celler de Sant Cugat del Vallès, organitzada per la Fundació del Bàsquet Català (FBC), la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), la Unió Esportiva Sant Cugat (UESC) i Dinamiks, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Sant Cugat.

Entrenadors/es del Programa de Detecció i Perfeccionament (PDP) i de la UESC van dirigir una sessió d'entrenament adreçada a infants esportistes amb discapacitat intel·lectual i jugadors i jugadores del programa.

L'activitat va comptar amb la presència de Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català, Salvador Chiva, President del Comitè Tècnic de la Federació Catalana de Basquetbol, Pilar BladéAnna Ramal, Directives de l'Àrea Social i l'Àrea de Comunicació de la Unió Esportiva Sant Cugat.

CLICA LA IMATGE PER VEURE EL RECULL DE FOTOGRAFIES

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC).