LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ ORGANITZA LA I JORNADA DE BEISBOL I SOFTBOL

Prop d'una quarentena de participants van gaudir d'una intensa jornada de beisbol i softbol el passat diumenge 6 de maig al Camp Municipal de Beisbol Carlos Pérez de Rozas, organitzada per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) i la Federació Catalana de Beisbol i Softbol (FCBS).

Carla Segura, jugadora del CB Viladecans, i Eric Segura, Director Tècnic de la FCBS, van dirigir una sessió d'entrenament adreçada als jugadors/es de Barna Màgics, FBC Fènix, SESE Spurs i UESC ASDI.

L'activitat va comptar amb la participació de Marisol Colet, Directora General Corporativa de la Fundació del Bàsquet Català, i Jordi Vallès, President de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol.

CLICA LA IMATGE PER VEURE EL RECULL DE FOTOGRAFIES

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC)