LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ IMPLICADA EN EL PROGRAMA INSERSPORT DE LA UFEC

La Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) presenta el seu programa d'inserció laboral per a joves en risc d'exclusió social a través de l'esport.

La seu de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya va acollir, aquest dijous 15 de març, la presentació del programa INSERsport que aquest 2018 arriba a la seva segona edició. En l'acte, encapçalat pel president de la UFEC, Gerard Esteva, i representants de les institucions i entitats col·laboradores del programa, també van participar diferents federacions i entitats implicades en aquesta edició com la Fundació del Bàsquet Català (FCBQ).

Gràcies a aquest programa, els joves de col·lectius vulnerables obtenen una formació esportiva, fan pràctiques professionals, adquireixen competències transversals i tenen un primer contracte laboral. Per aquesta segona edició, hi ha 14 federacions implicades i 30 entitats del tercer sector social, que donaran aquesta una oportunitat a uns 150 joves de col·lectius vulnerables.