CLOENDA DE SANT CUGAT DEL VALLÈS, CIUTAT DEL BÀSQUET CATALÀ 2017 I TRASPÀS A CALELLA 2018

Sant Cugat del Vallès ha estat durant tot el 2017, la Ciutat del Bàsquet Català, i el passat dissabte 3 de febrer va passar el relleu a Calella, que ho serà l'any 2018.

L'alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa; juntament amb l'alcaldessa de Calella, Montserrat Candini; i el president de la Fundació del Bàsquet Català (FBC) i de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), Joan Fa; van presidir el passat dissabte 3 de febrer, l'acte de cloenda de Sant Cugat del Vallès com a Ciutat del Bàsquet Català 2017 i el traspàs a Calella, Ciutat del Bàsquet Català 2018.

A l'acte també van assistir membres del consistori de Sant Cugat del Vallès i de Calella, així com Patrons de la Fundació del Bàsquet Català i representants de la Comissió Organitzadora de Sant Cugat del Vallès, Ciutat del Bàsquet Català 2017.

Durant la jornada, amb protagonisme del bàsquet base santcugatenc, concurs d'esmaixades i partit entre jugadors i jugadores del Qbasket Sant Cugat i la UESC, el president Joan Fa va lliurar una placa commemorativa a Sant Cugat del Vallès tot lloant en el seu discurs la tasca realitzada durant aquest any per la ciutat.

Per la seva banda, l'alcaldessa de Sant Cugat, Mercè Conesa, va destacar que la feina conjunta feta amb els clubs és un bon exemple de cohesió de la ciutat. Així mateix, l'alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, va aprofitar per recordar, durant la seva intervenció, els lligams que té Calella amb el món de l'esport, fent també una menció als 90 anys del bàsquet a Calella i els 50 anys de la fundació del CB Calella.