El Sr. Pere Sust, nou President de la Fundació Catalana per a l'Esport

El Sr. Pere Sust i Sagau, Vicepresident de Relacions Institucionals de la Fundació del Bàsquet Català ha estat nomenat President de la Fundació Catalana per a l’Esport en substitució al Sr. Alfredo Coco i Foriscot, tal com va acordar la Junta de Patronat de la Fundació Catalana per a l'Esport en la reunió ordinària el passat 23 d’octubre de 2017.

Des de la Fundació del Bàsquet Català volem felicitar al Sr. Pere Sust per aquest nou càrrec.