La Fundació del Bàsquet Català, present en el programa "+QBasket para Todos"

LA FUNDACIÓ DEL BÀSQUET CATALÀ, PRESENT EN EL PROGRAMA "+QBASKET PARA TODOS"

Prop d'una cinquantena de participants van gaudir d'una intensa jornada de bàsquet el passat dissabte 25 de novembre a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa de Terrassa amb el programa "+QBasket para todos", impulsat per la Federación Española de Baloncesto (FEB) i amb el recolzament de la Fundació del Bàsquet Català (FBC), l'Ajuntament de Terrassa i Kern Pharma.

Fernando Romay va ser l'ambaixador d'una sessió d'entrenament que també va comptar amb la presència de Marisol Colet, directora general corporativa de la Fundació del Bàsquet Català; Marc Armengol, tinent d'alcalde i conseller d'esports de l'Ajuntament de Terrassa; i Anna Llopis, coordinadora de Responsabilitat Social Empresarial de Kern Pharma.

"+QBasket para todos" és un programa que consisteix en unes jornades de basquetbol inclusiu destinades a col·lectius amb discapacitat física o sensorial, sota un ambient lúdic que posa en valor el basquetbol com a mitjà d'integració, sensibilització i educació en valors.

FES CLIC A LA FOTO PER VEURE TOT EL RECULL DE FOTOGRAFIES.

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC)