XXIV FESTA “HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ”

Com cada any la Fundació del Bàsquet Català organitza la seva tradicional festa social, en el decurs de la qual es distingeix com a “Històrics del Bàsquet Català” a persones que han deixat una forta empremta en la història del nostre esport, al llarg d’una continuada trajectòria de servei als seus clubs i al bàsquet català.

Es soparà i es parlarà de bàsquet, es retrobaran vells amics i es lliuraran les distincions que el Patronat de la Fundació ha acordat enguany, a les següents persones:

Antoni AMIGÓ CONESA (CB Viladecans)

Josep BORDAS GRANGEL (CB Castellar)

Miquel DE LOS RIOS NUÑEZ (Círcol C.)

Francesc ESPILLA FRANQUESA (RT Lleida)

Pere FERRÉ BRU (RT Tarragona)

Josep GARCÍA PÉREZ (UE Sant Cugat)

Alejandro GARCIA RENESES (Entrenador)

Imma MAGEM MASÓ (Femení Osona)

Josep MENSA FERRER  (ASFE)

Robert MORA MARUNY (RT Girona)

Josefina PÈLACHS BUXADÉ  (CN Sabadell)

Javier SANJUAN ARANTEGUI  (Exjugador)

Vicente SANJUAN ARANTEGUI (Entrenador)

La Festa es celebrarà el divendres 5 de maig, a l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza (Plaça Espanya, 8), a 2/4 de 9 del vespre. El preu del tiquet és de 55 euros.

El pagament de tiquets es pot fer per transferència bancària (compte nº ES15 2100-0941-2902-0008-6795), per telèfon (93.396.66.20 Administració Fundació o personalment a la seu de la Fundació, Rambla Guipúscoa 27, 2ª planta, de 10,00 a 14,00 i de 16,00 a 18,30 hores. Agrairem a qui ho faci per transferència bancària ho comuniqui a l’Administració de la Fundació Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. per facilitar el control d’assistència.

Esperem per endavant comptar amb la vostra presència, en aquest acte de reconeixement.

Barcelona, 28 de març de 2017