ELS PREMIS FBC DE PERIODISME ESPORTIU 2021 JA TÉ GUARDONATS

Ja es coneixen els guardonats de la 6a edició dels Premis de la Fundació del Bàsquet Català de Periodisme Esportiu 2021 que es lliuraran el proper 29 de novembre.

Robert Álvarez (El País), Sergi Amat (TAC12 TV), Eduard Omedes (fotoperiodista) i Xavier Saisó (SER) seran els guardonats dels Premis FBC Periodisme Esportiu 2021 en la seva 6a edició. El lliurament tindrà lloc dilluns 29 de novembre de 2021 a les 19h en un acte que es celebrarà a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm de Barcelona.

La Fundació del Bàsquet Català (FBC) presenta la 6a edició d'aquest premi com a reconeixement al món del periodisme esportiu i, més concretament, als que es dediquen a donar llum al bàsquet català i de formació. Instaurats per la Fundació del Bàsquet Català en el seu afany de donar a conèixer i promocionar la seva tasca i objectius, la Fundació ha propiciat i establert el lliurament dels Premis de Periodisme Esportiu en diferents categories (premsa escrita, premsa digital, ràdio, televisió i fotografia). Uns premis amb els que vol guardonar els professionals i entitats, la tasca dels quals aporta quelcom més que una simple informació de resultats o cròniques de partits, i que sobresurt pels seus valors, coneixements i formació.

Aquest guardó anual que proposa la Fundació del Bàsquet Català amb el suport de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), l'atorgarà un Jurat composat per membres del Patronat de l'FBC i del Departament de Comunicació de l'FCBQ i de la Fundació, presidit pel Sr. Ferran Aril, president de l'FBC. El Jurat ha considerat tant persones (periodistes professionals), formats (programes, tertúlies, reportatges, fotografies, articles,...) com mitjans de comunicació per la seva tasca de seguiment i desenvolupament del Bàsquet Català.

Els premis es concedeixen enguany en les categories de premsa escrita, televisió, premsa digital i fotoperiodisme; i els guardonats d'aquesta 6a edició són els següents:

· Sr. Robert Álvarez (El País), en categoria Premsa Escrita
· Sr. Sergi Amat (TAC12 TV), en categoria Televisió