ESTIU DE BÀSQUET, ESTIU DE CAMPUS

Adreçats a nois i noies des dels 3 fins als 17 anys, els Campus del Bàsquet Català i els Casals d'estiu de la Fundació tindran lloc al juny i juliol en diferents ubicacions i modalitats.

Barcelona i Tortosa seran els escenaris dels Campus del Bàsquet Català i els Casals d'estiu de la Fundació que es desenvoluparan durant els mesos de juny i juliol de 2019. Adreçats a nois i noies des dels 3 fins als 17 anys, enguany s'ofereixen diferents modalitats de campus esportius i casals de lleure així com les opcions de format diürn o nocturn.

A més a més, els Campus del Bàsquet Català d'aquest estiu de 2019 estrenen format i nou web (campus.basquetcatala.cat), i el Campus de Tortosa comptarà amb les visites de Laia Palau i Pierre Oriola, jugadors catalans de referència i ambaixadors del Bàsquet Català.

- Campus Tortosa
- Campus Barcelona
- Casals d'Estiu

Les inscripcions així com el pagament d'aquests Campus del Bàsquet Català es podran fer online a través del nou web en el que trobareu també tota la informació relativa als diferents campus esportius i casals de lleure que s'ofereixen.

Tota la informació al web
campus.basquetcatala.cat