PREMIS SÈNIOR 20 ANYS

Bona tarda a Tothom

Autoritats, President, Fundadors, Històrics, Patrons, Directius, Socis, Presidents, Guardonats, Patrocinadors i Convidats.

Com bé us han dit, sóc Marisol Colet, però m'agradaria explicar-vos que abans de ser Patrona de la Fundació, Directora General de la Fundació i Directiva de la Federació, també he estat Directiva i Presidenta d'un club.

Des d'aquella època sempre he admirat aquells jugadors que comencen a un club des de ben petits i es retiren en el mateix, és a dir, jugadors que sempre han estat fidels al seu club. Aquells jugadors que per la seva trajectòria representen els valors i l'essència d'un club.

Aquests jugadors sempre han estat i estaran reconeguts dins del seu club, però mai han tingut un reconeixement del Bàsquet Català com es mereixien.

Estem acostumats a que als jugadors se'ls valori i se'ls premiï pels seus èxits esportius i no pel que puguin representar dins d'un club. És per això que els premis que avui s'atorguen amb la voluntat de continuïtat, aprofitant els 25 anys de la Fundació, pretenen premiar aquells jugadors que han estat dins del seu club 20 anys o més i que han jugat o encara juguen al Sènior del seu mateix club, demostrant una fidelitat i lleialtat al seu club i als seus colors.

PREMIATS, d'aquesta manera el "BÀSQUET CATALÀ", i en el seu nom la Fundació del Bàsquet Català, vol agrair-vos la vostra dedicació, la vostra trajectòria i la implicació en el vostre club en particular i en el Bàsquet Català en general.

Per la meva part, simplement, dir-vos a tots vosaltres, MOLTES GRÀCIES!!!.

Els guardonats de la primera edició dels Premis Sènior 20 Anys han estat els següents:

Joan Bassa Famadas (C.B. Sentmenat)

Raúl Carabantes Segura (C.B. Roquetes Garraf)

Carlos Cardenas Vaquero (SAFA Sant Andreu)

Alejandro de Diego Morcillo (C.B. Samà Vilanova)

Eduard Esteve Riba (A.E. Minguella)

Miquel Fradera Domingo (A.E. Minguella)

Menna Manel Jarque Margenat (C.B. Sentmenat)

Laura López Perdiguero (C.B. Lima Horta)

Marta Montori Calle (C.B. IPSI)

David Planas Roca (A.E. Casp)

Irene Puigivila Feixas (C.B. Roda de Ter)