RESOLUCIÓ DEFINITIVA DELS PRIMERS AJUTS ECONÒMICS DE LA FBC

Publicada la resolució definitiva dels primers ajuts econòmics de la Fundació del Bàsquet Català a esportistes federats nascuts entre els anys 2004 i 2009
Documentació relacionada

La Fundació del Bàsquet Català (FBC) a través de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) concedeix els primers ajuts econòmics per a jugadors i jugadores nascuts entre els anys 2004 i 2009 (ambdós inclosos) i que puguin acreditar uns ingressos anuals per unitat familiar inferiors al Salari Mínim Interprofessional de l'any 2016.

- RESOLUCIÓ DEFINITIVA

L'accés a la pràctica del bàsquet i de l'activitat física; afavorir la inclusió de tots els infants i joves en el bàsquet; assolir coneixements propis del món del bàsquet, així com hàbits d'higiene i valors intrínsecs de l'esport; i impulsar el sentiment de pertinença a una localitat o districte, unida al/s club/s ubicats més a prop, per part dels jugadors i jugadores que opten a aquests ajuts econòmics, són els objectius d'aquesta convocatòria aprovada el passat mes de setembre per la Comissió Executiva de la Fundació del Bàsquet Català