25è ANIVERSARI DE LA FUNDACIÓ

La Fundació del Bàsquet Català compleix enguany el seu 25è aniversari. Amb aquest motiu es celebrarà una festa commemorativa el divendres 10 de novembre, a les 18.15 hores a l'hotel Catalonia Barcelona Plaza (Plaça Espanya, 6-8), en que s'homenatjarà als impulsors de la Fundació, els Senyors:

Enric Piquet, Josep Maria Alberich, Francesc Mumbrú, Francesc X. de Aysa, Artur Domínguez, Josep Maria Puente i Miquel Sambola, i en el record els Senyors Albert Gasulla i Antoni Mas.

En el decurs de l'acta també tindrà lloc la 3a Edició dels Premis Periodisme Esportiu de la Fundació, dels que són els guanyadors:

•     Premsa Escrita: el periodista especialitzat en basquetbol del diari Regió 7, Sr. Xavier Prunés
  •     Premsa Digital: el web especialitzada en basquetbol Fullbasket
  •     Ràdio: al periodista de Ràdio Estel, Sr. Òscar Merino
  •     Televisió: al periodista de Televisió de Catalunya, Sr. Víctor Lavagnini

Així mateix es lliruran els premis ''Sènior'', que reconèixen la fidelitat als seus clubs de jugadores i jugadors d'arreu de Catalunya. Els guardonats són:

Joan Bassa (Bàsquet Sentmenat), Raúl Carabantes (Bàsquet Roquetes Garraf), Carlos Cardenas (SA FA Sant Andreu), Alejandro de Diego (CB Samà Vilanova), Eduard Esteve (AE Minguella), MIquel Fradera (AE Minguella), Menna Manel Jarque (Bàsquet Sentmenat) Laura López (Bàsquet Lima Horta), Marta Montori (IPSI), David Planas (AE Casp), Irene Puigivila (CB Roda de Ter), Ramon Roig (CB Bellpuig), MIquel Sánchez (CB Molins de Rei), Javier Tejedor (Bàsquet Castelldefels, Ramon Torres (CB Bellpuig), Eduard Vallmajó (CB ADEPAF Figueres).

PROGRAMA 25è ANIVERSARI