Sant Cugat del Vallès escenari del 2n Meeting de bàsquet unificat de la Fundació del Bàsquet Català

El Pavelló Municipal de Sant Cugat del Vallès va acollir, el passat dissabte 1 de juliol i dins els actes com a Ciutat del Bàsquet Català 2017, la segona edició del Meeting de bàsquet unificat organitzat per la Fundació del Bàsquet Català juntament amb la Federació Catalana d'Esports per a Disminuïts Psíquics (ACELL) i amb el suport de l'Obra Social 'la Caixa', la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès.

El torneig es va disputar durant tota la jornada del passat 1 de juliol i va comptar amb la participació d'onze equips formats per jugadors amb discapacitat intel·lectual com jugadors federats tot fomentant la inclusió a través de l'esport i del bàsquet en aquest cas.

Els equips participants d'aquest 2n Meeting de bàsquet unificat han estat el Grup Barna 1, UE Sant Cugat 2, SESE, Joventut Badalona, Ponent, Fènix, Grup Barna 2, Premià, Mataró, UE Sant Cugat 1 i Lluïsos de Gràcia.

Fotos: Fundació del Bàsquet Català (FBC)