Nou èxit de participació del Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català en la seva quarta edició

La 4a edició del Torneig de Cloenda de categories Pre-Mini, Mini, (Pre) Infantil i Cadet organitzat per la Fundació del Bàsquet Català (FBC) a Lloret de Mar els caps de setmanes del 10 i 11 de juny i 17 i 18 de juny va tornar a ser tot un èxit.

Lloret de Mar va acollir, el passat 10 i 11 de juny -categories Pre-Mini i Mini- i 17 i 18 de juny -categories (Pre) Infantil i Cadet-, el IV Torneig de Cloenda de la Fundació del Bàsquet Català. Un any més, el torneig es va consolidant gaudint d'una gran implicació i amb la participació d'un total de 103 equips (42 femenins i 61 masculins) superant els 70 de l'edició anterior.

- Resum Torneig Pre-Mini i Mini

- Fotos Torneig Pre-Mini i Mini

- Resum Torneig (Pre) Infantil i Cadet

- Fotos Torneig (Pre) Infantil i Cadet

Més d'un miler de jugadors i jugadores (350 més que en el 2016) han participat d'un torneig que també ha comptat amb la presència de prop de 200 tècnics i uns 1.500 acompanyants.

EL IV TORNEIG DE CLOENDA EN XIFRES

· 103 equips participants:

42 femenins
61 masculins

· 1.252 participants:

1.054 jugadors i jugadores
198 tècnics

· 1.500 acompanyants aprox.

El torneig, a càrrec de la Fundació del Bàsquet Catala, va comptar amb el suport de l'Ajuntament de Lloret i de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), així com també amb la col·laboració de Ferrero, Haribo, Water World Lloret, NBA Cafe Barcelona, Poma de Girona, Snatt's i Coca-Cola, a qui es vol agrair tota l'ajuda mostrada.

Fotos: Fundacio del Bàsquet Català (FBC)