Exposició "100 anys de basquetbol, del pati al parquet"

Fins el 10 d'octubre a l'Espai Gralla de la Llibreria La Gralla de Granollers

El dimecres 9 de setembre a les 19.30 h es va celebrar l'acte d'inauguració de l'exposició "100 anys de Basquetbol a Catalunya, del pati al parquet" de la mà del President de la Fundació del Bàsquet Català, Joan Fa i Busquets, l'Alcalde de Granollers, Josep Myoral i Antigas i el President del Club Bàsquet Granollers, Joan Nadal i Castells.

Fins el próxim dissabte 10 d'octubre de 2015 podreu gaudir de l'exposició  a l'Espai Gralla de la Llibreria La Gralla de Granollers (Pl. dels Cabrits, 5) abans del seu trasllat en el mes de Novembre a Manresa on estarà fins a finals d'any.

Produïda per la Fundació del Bàsquet Català amb la col·laboració de la Fundació Barcelona Olímpica i la Diputació de Barcelona aquesta exposició es va inaugurar el 2013 per a commemorar els cent anys del primer partit documentat a Catalunya, el març de 1913.

Us convidem a fer el recorregut pel que ha estat el desenvolupament d’aquest esport, des dels seus inicis en la segona dècada del segle XX, fins als nostres dies.

Fes click AQUÍ per veure més imatges de l'exposició.