XXIIa FESTA DELS HISTÒRICS DEL BÀSQUET CATALÀ

25/04/2015 - Emotiva XXIIa Festa 'Històrics del Bàsquet Català' organitzada per la Fundació del Bàsquet Català (FBC)

Festa Històrics del Bàsquet Català 2015 from Federació Catalana de Basquetbo on Vimeo.

Aquest divendres 24 d'abril es va celebrar la XXIIa Festa "Històrics del Bàsquet Català"  a l'Hotel Catalonia Barcelona Plaza.

La Fundació del Bàsquet Català (FBC), en la nostra emotiva i tradicional festa social celebrada aquest divendres 24 d'abril a Barcelona, va guardonar com a "Històrics del Bàsquet Català" a persones que han deixat una forta empremta en la història del nostre esport, al llarg d’una continuada trajectòria de servei als seus clubs i al Bàsquet Català.

Durant l'acte es van retrobar vells amics i es van lliurar les distincions que el Patronat de la Fundació del Bàsquet Català ha acordat enguany a les següents persones:

• Gabriel ALMIRALL OLIVÉ (CB Olot)
  • Josep R. ARQUÉS  ROVIRA (RT Lleida)
  • Josep BACH  LLADÓ (CB Granollers)
  • Pilar BILBAO SENTÍS (exjugadora)
  • Montserrat BOBÉ MARSELLÉS (exjugadora)
  • Josep CARRERAS PECANINS (CB Castellar)
  • Francesc X. COLOM TENA (CE Joventut L'Hospitalet)
  • Manuel FLORES SÁNCHEZ (FC Barcelona)
  • Juan J. GARCIA LOZANO (C. Àrbitres)
  • Josep Ll. GARCIA SURRALLÉS (Badalona)
  • Antoni GOL TUTUSAUS (S. Joan de Mata)