CENTRE D'ESTUDIS DE LA FUNDACIÓ

Què és el Centre d'Estudis?

Des de la seva creació un dels objectius de la Fundació va ser procedir a iniciar la recuperació, classificació i conservació de tot tipus de documentació, publicacions, llibres, revistes, cartells, fotografies, vídeos, trofeus, medalles, joguines i altres objectes.

El seu conjunt reflecteix la història i evolució del basquetbol, la seva relació amb el món de l’esport, de l’educació física en general i de Catalunya en especial a través dels seus protagonistes: persones, clubs i entitats. En el decurs d’aquests anys, el fons ha anat creixent gràcies a les donacions de particulars, clubs, entitats i molt especialment de la Federació Catalana de Basquetbol i a les adquisicions de la pròpia Fundació.

El fons està a disposició de qualsevol persona que vulgui realitzar qualsevol tipus de recerca que fomenti el coneixement del basquetbol històric, sociològic, tècnic, etc.

Sovint és consultat per joves escolars i estudiants, historiadors, estudiosos, clubs i entitats a la recerca d’informació per a treballs, revistes, llibres i publicacions diverses.

Què és el que podeu trobar al Centre d'estudis?

• Centre de documentació: · Arxiu

· Biblioteca-Hemeroteca

· Donacions

• Museu